joi, 16 iulie 2009

Niste leapsa

Pentru ca sunt la un calculator de peste mari si tari care nu poseda diacritice, o sa scriu fara, in speranta ca voi fi iertata. Am mai deschis si eu blogger-ul asta in ultimul timp si am constatat ca domnul Robbie mi-a pasat o leapsa. Si pentru ca e foarte la moda in ultimul timp sa postezi joculete din astea amuzante pe blog-ul tau, o sa-mi indeplinesc sarcina primita si o sa completez si eu leapsa asta. So, here we go..

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

Sunt intr-o cafenea, nu exista carti aici.

2. Fără să verificaţi cât e ora?

Vreo 11, cred.

3. Verificaţi!

13.11.

4. Cum sunteţi îmbrăcat?

Blugi maro si super-camasa mea verde.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

La blog-ul lui Rob si la conversatia cu Deiu.

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Niste jazz chil, americani razand.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Azi, ca sa ma misc incoace sa intru pe net si sa-mi iau o cafea buna.

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Sincer? Pe Artemi, pentru ca tocmai vorbisem cu ea ieri.

9. Când aţi râs ultima data?

Acum vreo doua zile. Dar a fost mai mult un giggle decat un ras. N-am mai ras pe bune de vreo saptamana.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

O alarma de incendiu, niste cabluri izolate, un aer conditionat si un semn de Exit cu un om alergand spre o usa.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Mi-as aduce prietenii incoace si le-as cumpara case. Cu gradina si balansoar!

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Ceva pe la TV aseara, Date Movie mi se pare.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

Neah, nu prea se intampla nimic neobisnuit pe aici.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Aveam una buna, pana sa ajung la intrebarea asta.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?

Am cazut in cap de pe casa cand eram mica.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Olive, dar maicamea face misto de mine ca o sa-i spuna Maslina, asa ca incerc sa ma razgandesc.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

La asta nu m-am gandit inca, imi place David sau Razvan. Sau Matei. Sau Mihai. O, damn it, nu stiu!

18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?

Nu m-am gandit, mi-a fost impus.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Aah, de cand te asteptam. Mwhaha.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Discriminarea, as face oamenii sa fie mai eco, violenta in familie.

21. Vă place să dansaţi?

Daaaaa. Oriunde, oricand.(Si ce daca nu ma pricep?)

22. George Bush?

Iliescu?

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

Reclame si apoi a inceput Seinfeld.

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

Mara si Mada. And that's it.