duminică, 28 septembrie 2008

L'ecole.

Am stat si m-am gandit...Acum, ca toata lumea scrie posturi despre inceputul unui nou an scolar...As putea sa scriu si eu unul. Nu pentru ca inceputul meu de an scolar ar fi mai deosebit, dar pentru ca mie mi-a placut. Incepand cu prima zi. Da, fiind boboaca, nu stiam la ce sa ma astept. Botez, colegi primitori, inghesuiala, fite, etc. Dar a fost bine. Bineinteles ca boala mea cronica a trebuit sa isi faca simtita prezenta chiar din prima zi de scoala(am intarziat; trebuia sa ma intalnesc cu Jojo pe la 8 si am ajuns mult mai tarziu), dar cel putin a fost ok. M-am intalnit intamplator si cu Deiu in statie(care intarziase) si am facut cunostinta cu Artemi, care m-a abordat cam asa: "Auzi, tu esti Lulu?". Probabil ca m-o fi recunoscut de pe hi5. Anyway, am plecat catre scoala, era o aglomeratie ingrozitoare, asa ca am hotarat sa 0 luam pe jos pana la prima statie. De acolo am luat autobuzul, bla bla bla, cu multe peripetii pe drum si am ajuns, intr-un sfarsit la locul de intalnire. Cu Jojo si Artemi am plecat mai departe la liceu, Deea s-a dus spre al ei. Am ajuns acolo, fiecare s-a pierdut prin multime si s-a dus sa-si caute clasa. Jojo s-a intalnit cu tipe de la ea din clasa, eu bineinteles ca nu. In fine, inghesuiala mare si pe acolo, directorul tinea un discurs din care nu am reusit sa inteleg nimic(nu ca as fi fost prea doritoare), apoi ni s-a dat drumul pana la ora 13.00 cand trebuia sa ne intoarcem la scoala pentru orele de dirigentie.
De-abia atunci, la ora 13.00 cand m-am intors, mi-am cunoscut colegii. In clasa erau deja niste tipi si tipe mari(am crezut ca am gresit clasa, fiind prima care ajunsese), iar apoi am aflat ca indivizii erau fostii elevi ai dirigai mele. Au terminat a 12-a si au venit sa ne "intampine" cu sfaturi, amintiri, chestii. A fost FOARTE tare si foarte dragut din partea lor. Si pe masura ce imi cunosteam din ce in ce mai mult noii colegi, toate ingrijorarile mele disparusera. Pentru ca am niste colegi foarte de treaba si astia 4 ani de zile care incep de acum o sa fie super. Cel putin, asa presimt eu. Si bineinteles, sper. Oricum, colectivul salveaza orice prof nasol, orice experienta neplacuta care va avea loc de-acum incolo.
Cam asta s-a intamplat la scoala, in prima saptamana.
Tot in prima saptamana, mai exact, vineri, a fost ziua mea. Si marea mea surpriza a fost sa vad ca acesti draguti colegi ai mei chiar s-au gandit la mine si mi-au luat un cadou(de fapt, mai multe), avand in vedere ca ne cunosteam doar de 5 zile. Oricum, aia a fost cea mai tare zi de cand a inceput scoala si pana acum.
A doua saptamana a decurs fara evenimente, fara chestii speciale(poate doar cu frica la fizica; banuiesc ca doar din partea mea, caci ei par sa nu aiba probleme)...
Luni incepe a treia saptamana...School is here.

Niciun comentariu: